KILAUAN MUSTIKA

By: musalmah othman

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 3-Jan-2010 18:04 Email | Share | Bookmark
HASIL JAHITAN/TEMPAHAN 01/2010

 
 
 
 
 
 
 
 
SELAMAT TAHUN BARU SEMUA...
Semoga 2010 menambahkan keceriaan, kebahagian dan idea2 baru....

Baju kepunyaan Puan Hafizah.. (JPW Sbn)
1a. Tangan



1b. Badan baju



2. Arrow tangan & badan kepunyaan Yanie, (JPW Sbn juga)

3. Pintalan 4 dara kepunyaan kawan saya


Quote:
Dana - TQ - wiwit utk Dana gak..
Natasha - sama2 ye
Hajar - TQ, rajin2 lah lepak umah akak ni hehehe
Ieta - Biasanya manik, akak beli di Seremban dan labuci akak beli di Bunga Reben, Jalan TAR, KL.
Amirah - dapat hilite kat batik memang rasa lapang sebab tak perlu fikir design apa nak jahit.. ikuttt je bunga batik tu hehehe.. cuma kdg2 rasa kena ubah sikit susunan labuci sebab kita sendiri bosan dgn design yg sama wlpun customer yg berbeza
Angahsu - batik crepe pun saya tak letak lapik.. cuma kalau dapat kain2 nipis saya kurangkan lapikan labuci tu..
Zil - Insyallah...
Puan Rosita - terima kasih Pn.. masih ada juga kekurangan Pn.





View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net